Sidor

lördag 8 maj 2010

Stålar till choklad?

Hej! Jag provar en annons i detta inlägg från en annonsör som jag själv handlat ifrån. Det jag gillar är att de prenumerationer som beställs är tidsbegränsade och till lågt pris. Något jag ibland gör är att ge bort en prenumeration och det är väldigt enkelt att göra. Ett klick på nedanstående annons leder till mer information och det finns över tusen tidningar och många ämnesområden att välja bland. Kanske leder annonsen till att jag får några kronor i provision som jag kan använda till choklad. Om någon vecka kan jag berätta via en kommentar om det blev något eller inget alls.



3 kommentarer:

  1. Annonsen ledde inte till någon förtjänst men choklad det äter jag ändå. Idag blev det mörk choklad med pistagenötter. Mmmmmm!

    SvaraRadera
  2. Sakta i backarna! Det är väl inte för sent ännu?

    SvaraRadera
  3. :) Det stämmer! Jag får provision när det sker ett klick på annonsen och därefter ett köp.

    SvaraRadera

Tack för att du vill bidra till bloggen med en kommentar!
Dialoghälsningar
Fredrik
www.feelrichtoday.se