Sidor

onsdag 2 juni 2010

Kommentarer och inlägg i maj 2010

Hej! I maj månad blev det ett tjugotal inlägg och många kommentarer. Tack för alla suveräna kommentarer, det är dem som gör att det känns meningsfullt att blogga! Maj månads inlägg och kommentarer: http://feelrichtoday.blogspot.com/2010_05_01_archive.html
Vad säger du om dem? Är det något som du vill se mer av i bloggen under sommaren?

Något jag tycker är väldigt intressant är den teknikutveckling som sker och speciellt då det handlar om att kunna mötas och pratas på grund av den. Det har hänt mycket på få år, ett exempel är att den första bloggen blev till 1994 enligt Wikipedia och nu finns miljontals! Vem skulle kunnat förutse en sådan utveckling? Vad finns i framtiden som kan handla om något helt annat än bloggar?

5 kommentarer:

  1. Aha, en utvärdering! Allt du skriver är intressant! Du har gjort hela 77 blogginlägg sedan starten - grattis! Kurt och jag har bestämt att fira dig ordentligt och bjuda på valfri restaurang (med cigarr till kaffet efteråt) när du skrivit inlägg nr 100!!! Så framåt!!!

    SvaraRadera
  2. Jaså, hon kom före mig! Så efter 100:e bloggen blir det restaurangbesök och en liten present, hoppas jag!

    Jag tycker det är spännande med ny teknik och Skattjakt var roligt att följa med på! Tack för det!

    Du verkar vara en omtänksam kille och ger oss läsare stor omväxling med många fina naturartiklar och spännande tips! Fortsätt så!

    SvaraRadera
  3. Du skriver jättebra. Jag tror att man väljer det som intresserar en mest om man ska säja vad man tycker bäst om. En del tycks ju vara intresserade av recept, andra av teknik/musik/tips/ natur/mindfulness mm. Jag tycker det är kul för du är så bred i det du skriver så alla kan ju få sitt.

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna veta mer om ditt valarbete och lite utblickar i din politiska verksamhet.

    SvaraRadera
  5. :) Tack för de positiva orden! Oj, då är det bäst jag skriver lite fler så att snart når 100! Minst ett av dem kommer vara om politik som kan ha koppling till vad bloggen handlar om, i alla fall enligt min tolkning.

    SvaraRadera

Tack för att du vill bidra till bloggen med en kommentar!
Dialoghälsningar
Fredrik
www.feelrichtoday.se