Sidor

måndag 21 juni 2010

Kanel i skorna

Hej! Idag testade jag att gå på ett par kanelsulor som jag fått i present. En timmes gång blev det och nu doftar mina strumpor och skor både kanel och jul. Det är roligt att prova något annorlunda och jag kommer fortsätta gå på presenten som även kan funka väldigt bra på fredagar om jag vill bli "på kanelen"... :) Att få ett par sulor av kanel var suveränt, väldigt annorlunda och överraskande! Och dofter kan verkligen vara en upplevelse att stanna upp i några minuter genom att ta djupa andetag, känna doften i näsan och sakta andas ut innan nya andetag tas.
Vad säger du om detta inlägg? Har du provat något med dofter som du kan berätta om? Har du en favoritdoft?
Här finns mer information om kanelsulorna

1 kommentar:

Tack för att du vill bidra till bloggen med en kommentar!
Dialoghälsningar
Fredrik
www.feelrichtoday.se