Sidor

torsdag 5 januari 2012

Feelrich genom företagande

Hej! Idag läste jag att nyföretagandet ökar och det gillar jag. Det kan innebära en större mångfald i samhället, entreprenörskap i fokus samt fler möjligheter och ökad frihet för individen. År 2005 startade jag min firma EduFlex som jag driver i kombination med anställningar. Jag har inte blivit rik i pengar räknat och det var inte heller mitt mål men jag upplever oftast feelrich genom att vara företagare. Eftersom en stor del av livstiden går åt till jobb är det viktigt att den innehåller mer än det som är jobbigt och värdesätts i kronor. Idag ska jag utveckla en ny affärsidé som jag har funderat på någon månad, nu börjar den mogna och vara redo att lämna tankestadiet. Här finns information om du eller någon du känner är sugen att starta eget: www.verksamt.se.
Företagarhälsningar
Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du vill bidra till bloggen med en kommentar!
Dialoghälsningar
Fredrik
www.feelrichtoday.se