Sidor

måndag 10 maj 2010

En present till dig

Hej! För ett par veckor sedan sökte jag efter en produkt för kroppen men hittade den inte i den affär jag besökte. Men jag blev föreslagen en annan produkt istället. Och glad är jag för det och den glädjen vill jag dela med mig av. Jag har köpt fem stycken som jag vill ge bort till bloggbesökare. Om du vill ha en av dem så mejla till mig på adressen: fredrik.pedersen.dambo@feelrichtoday.se. Om du är bland de fem första som gör det så är produkten din! Värdet på vad jag ger bort är inte högt i kronor räknat men jag hoppas att det kan bli en njutning under och efter användandet eller åtminstone en erfarenhet rikare i alla fall. Du kommer även få ett förslagsdokument som jag skrivit om hur du kan använda produkten. Leverans sker genom posten.

Kanske avslöjar jag vad det är i en kommentar till detta inlägg, om inte en av dem som får produkten hinner före vilket jag skulle tycka var kul. Och vill ingen ha så får jag väl använda dem själv istället.
Nedräkning av antalet produkter att ge bort
2010-05-10, klockan 18:54: 5 stycken finns kvar att ge bort

2 kommentarer:

  1. -Aha, jag tror att jag kan gissa vad det är! En "ryggkliare/massagegrej med fem klor och träkulor". Gissar jag rätt?

    SvaraRadera

Tack för att du vill bidra till bloggen med en kommentar!
Dialoghälsningar
Fredrik
www.feelrichtoday.se